Lue, opi ja inspiroidu!

Merja Haverinen 27.3.2023 14:18

Tulevaisuus äänessä – miksi audiosisältö kiinnostaa?

Kuuntelet ehkä tätäkin blogia äänitiedostona. Ja miksi et kuuntelisi, onhan ...
Lue lisää
Hanna-Maria Lifländer 16.3.2023 12:45

Etusivu uusiksi ja muita isoja toiveita – eli miten sinne toimitettuun mediaan pääsee

Kuulostaako tutulta: viestintäosasto on viilannut tiedotteen viimeisen päälle, julkaissut ...
Lue lisää
Sanelma Helkearo 7.3.2023 10:07

Miksi konsultti kompuroi?

Olen viestintäkonsultti, luullakseni vieläpä melko hyvä sellainen. Hyväkin konsultti voi ...
Lue lisää
Pauliina Savola 25.11.2022 15:44

Peilikuva paras kuva – vai miten se nyt menikään? Yritysten monimuotoisuudessa on vielä työsarkaa

Yritysvastuuverkosto FIBSin uunituoreen tutkimuksen mukaan 65 prosenttia suomalaisista ...
Lue lisää
Essi Isomäki 10.11.2022 10:22

Horisontissa kestävää konsultointia ja vastuullista vaikuttamista

Lokakuun alussa tiimimme hyppäsi kirkkoveneeseen soutamaan Itämeren puolesta. Samoihin ...
Lue lisää
Sara Järvinen 24.8.2022 11:51

Suomalaisen koodin takana on lukemattomia hikisiä öitä pimeydessä

Olen kasvanut Assemblyillä. Aloin käydä tapahtumissa vuonna 2007 ja en ole lopettanut - ...
Lue lisää
Heini Miettinen 27.7.2022 10:41

Ideoita ja oppeja tapahtumien järjestämisestä

Kävin keväällä yritystilaisuuksien ja kokousjärjestäjien vuosittaisessa päätapahtumassa ...
Lue lisää
Marja Sänkiaho 7.7.2022 17:11

Miten vastuullisuus näkyy visuaalisessa viestinnässä?

Vastuullisuusviestintä ja todelliset teot sen takana luovat oman osansa yrityksen ...
Lue lisää
Juha Frey 17.6.2022 12:44

Toimialavaikuttaminen avaa ovet markkinoille ja verkostoihin

Ratkaisevaa ei ole ketä tunnet, vaan ketkä tuntevat sinut, yhtiösi, arvosi ja tavoitteesi.
Lue lisää