Netprofile 14.10.2020 11:39

Salesforcen Älyradiolle kansainvälinen palkinto Lontoossa  

npf-salesforce-alyradiovoitto

Netprofilen Salesforcelle konseptoima ja tuottama Älyradio palkittiin globaalissa ICCO Digital Awards -kilpailussa parhaana sisältömarkkinointikampanjana. Palkinnot julkistettiin eilen illalla Lontoossa. Kovatasoisessa kansainvälisessä kilpailussa kiiteltiin erityisesti loistavaa ideaa hyödyntää teknologiakeskeistä työkalua ajatusjohtajuuden haltuunotossa.

”Älyradion tekeminen yhdessä Netprofilen kanssa on hyödyllistä mutta myös hauskaa. Studiovieraat edustavat eturivin suomalaisyrityksiä ja ajattelijoita. Keskustelemme heidän kanssaan kaikesta älykkäästä – aina johtamisesta myyntiin ja uusiin, inspiroiviin teknologioihin. Ammattimainen tuotanto ja jatkuva sparraus ovat olleet minulle erittäin hyödyllisiä Älyradion juontajana”, Salesforcen maajohtaja Sami Lampinen sanoo.

Netprofile tuottaa Älyradio-podcastia jo kuudetta tuotantokautta Salesforcen maajohtajan toimiessa itseoikeutettuna isäntänä. Älyradio nostaa esiin teknologian käyttöä pellin alla. Se avaa käytännönläheisesti miten uusin teknologia on valjastettu käyttöön suomalaisissa yrityksissä ja millaista osaamista tämän päivän bisnesmaailmassa tarvitaan.

Älyradio on vakiinnuttanut asemansa uskollisten kuuntelijoidensa mediavalikoimassa ja sillä on jo 2000 kuukausittaista kuulijaa. Jaksoja on julkaistu tähän mennessä 46 kappaletta.

“Älyradion uskolliset kuuntelijat ovat osoittaneet, että teknologia-aiheiselle bisnespodcastille on tekkimystiikkaa riisuva tarve. Älykäs keskustelu ammattilaisten kanssa tuottaa aina oivalluksia sekä keskustelijoille että kuuntelijoille. Podcast on myös viihdyttävä, helppo ja aikarajoitteista vapaa tapa imeä itseensä ammatillisesti ajankohtaista asiaa”, Netprofilen partneri ja perustaja Christina Forsgård kertoo.

Netprofile oli ainoa suomalainen toimisto, jonka työt nousivat finalisteiksi ICCO Digital Awardseissa. Voitokkaassa kategoriassa olivat lisäksi ehdolla Netprofilen Dell Technologiesin kanssa uusittu yrityksen sisältömarkkinointi sekä DNA Busineksen kanssa tuotettu Yrittäjän Digiakatemia, joka pyrkii vähentämään yrittäjien digitaalista epätasa-arvoa. Yrittäjän Digiakatemia nappasi myös toisen finaalipaikan parhaan sosiaalisen median kampanjan kategoriassa. Yrittäjän Digiakatemia palkittiin hiljattain hopealla Berliinissä Digital Communications Awards -kilpailussa.

Kuuntele Älyradio-podcastia tästä!

Lisätietoja:
Christina Forsgård
christina@netprofile.fi
+358 40 571 9192