- Ensimmäinen kaareva Philips-näyttö
- Ultratarkat 5K-näytöt ja häkellyttävät kvanttipistemonitorit
Philipsin näyttöjen lisenssivalmistaja MMD esittelee viimeisimmät näyttöinnovaationsa IFA 2015 -messuilla. Jos haluat nähdä, millainen on näyttöjen tulevaisuus, olet tervetullut messuosastollemme hallissa 22. IFA järjestetään 4. - 9. syyskuuta Berliinissä.
Yksi messuosaston vetonauloista on uusi kaareva näyttö, lajissaan Philipsin ensimmäinen. Tämä 34-tuumainen näyttö kiertyy kattamaan käyttäjän näkökentän, jolloin voi keskittyä parhaalla mahdollisella tavalla käsillä olevaan työhön. Sen ultraohuet reunat takaavat, että kuva-ala tulee käytetyksi parhaalla mahdollisella tavalla. Kokemuksen viimeistelevät UltraWide Quad HD -resoluutio (3440 x 1440), AH-IPS-tekniikka ja laajat katselukulmat. Myös näytön äänet vakuuttavat. Sekä musiikki että elokuvien ja pelien äänimaailmat toistuvat häiriöttömästi kovillakin voimakkuuksilla DTS-tekniikan ansiosta.
IFAssa on esillä myös Philipsin uusi 27-tuumainen UltraClear 5K -näyttö. Sen 14,7 miljoonaa pikseliä (5120 x 2880) mahduttavat näyttötuumalle neljä kertaa enemmän sisältöä kuin Quad HD -resoluution näytöt. Häikäisevän kuvanlaadun takuuna on PerfectKolor-tekniikka, joka on tehtaalla kalibroitu kattamaan 99 % AdobeRGB-väriavaruudesta. Työskentelymukavuutta parantavat lisäksi web-kamera, sisäänrakennetut kaiuttimet, häikäisemätön ja vilkkumaton näyttö sekä MultiView-toiminto, jonka avulla näyttöala voidaan jakaa useampaan osaan.
Tästä eivät värit enää intensiivisemmiksi muutu! Uusi 27-tuumainen Adobe RGB -standardin täyttävä IPS-ADS-näyttö esittelee Color IQ -kvanttipistevärit. Tämä näyttömaailman mullistava tekniikka pystyy esittämään yli 50 % perinteisiä LED-näyttöjä enemmän värejä. Tekniikan hinta on kilpailukykyinen, ja myös sähkölasku pienenee: Quantum Dot Color IQ -näyttö kuluttaa 25 % vähemmän energiaa kuin muut vastaavat näyttöteknologiat.
Lisäksi IFAssa tekee Euroopan-debyyttinsä Ambiglow Plus -jalusta. Se luo ympärilleen hohteen, joka vaihtaa väriään näytöllä näkyvän kuvan mukaan. Valo on käytössä myös silloin, kun näyttö lepää: sen kirkkautta ja väriä voidaan säätää omien mieltymysten mukaan tunnelman luomiseksi. Ja ajastimen avulla voit aamulla herätä suosikkivärisi hehkuun.
MMD esittelee IFAssa SoftBlue-tekniikan myös 24-tuumaiselle näytölle. SoftBlue ehkäisee silmien rasittumista poistamalla haitallisia sinisen värin aallonpituuksia. Tästä huolimatta kuvan alkuperäiset värit toistuvat edelleen uskollisesti.
Jos olet menossa IFAan, voit tutustua uutuuksiin henkilökohtaisesti Philipsin messuosastolla hallissa 22. Vierailijoilla on ainutlaatuinen tilaisuus testata tuotteita ja nähdä omin silmin, millainen on näyttötekniikan tulevaisuus.
Lue lisää Philipsin näytöistä: www.philips.com/lcdmonitors
Lisätietoja MMD:stä
MMD myy ja markkinoi Philipsin LCD-näyttöjä yksinoikeudella maailmassa. Taiwanilaisen TPV:n kokonaan omistama yritys on perustettu vuonna 2009 Philipsin kanssa tehdyn lisenssisopimuksen myötä. MMD yhdistää Philipsin brändilupauksen ja TPV:n näyttövalmistuksen asiantuntemuksen, minkä ansiosta yritys pystyy tuomaan nopeasti markkinoille innovatiivisia ja eri käyttötarpeisiin kohdennettuja tuotteita. MMD toimii yhteistyössä kaikkien merkittävien eurooppalaisten IT-tukkurien ja -jälleenmyyjien kanssa. Yrityksen suunnittelu- ja kehitystoiminnot sijaitsevat Taiwanissa. www.mmd-p.com
Lisätietoja:
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, mmd@netprofile.fi, 040 865 6560
tai
Seden Ayyildiz, Seden.Ayyildiz@tpv-tech.com, +31 20 504 6952