Juha Frey 21.11.2013 10:42

Asiakaskokemuksen imu siivitti SN4Mobilea Deloitte Fast50 -listalla

SN4Mobile Oy on Suomen nopeimmin kasvava asiakaskokemuksen kehittämiseen ja markkinoinnin automatisointiin keskittynyt ohjelmistoyritys. Tuoreen Deloitte Fast50 -kasvuyrityslistauksen mukaan SN4Mobile kasvatti liikevaihtoaan yhteensä 319 % viiden viimeksi kuluneen vuoden aikana (2008-2012). Kasvuvauhti oikeuttaa 26. sijaan kaikki yritykset kattavalla listalla.

Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun prosesseja automatisoivien ohjelmistoratkaisujen tarve kasvaa, kun asiakkaiden digitaalinen vaikutusvalta nousee. SN4Mobilen avulla yritykset keräävät reaaliaikaista tietoa asiakkaidensa kokemuksista ja tuovat jalostetun tiedon kiinteäksi osaksi myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaspalvelun mittaamista, johtamista ja käytännön toteuttamista.

SN4Mobilen palveluista kovimmassa nousukiidossa ovat markkinoinnin automaation ratkaisut, joiden kysyntä kasvoi 415 % vuonna 2012. Automatisointi auttaa markkinoimaan asiakkaille yrityksen tuotteita ja palveluita juuri silloin, kun he niitä tarvitsevat. Lisäksi automatisoinnilla voidaan kannustaa suosittelijoita yrityksen sanansaattajiksi sosiaalisessa mediassa. Asiakkaiden toimialoista kärjessä olivat autokauppa, vähittäiskauppa sekä terveydenhuolto ja hyvinvointi.

”Kasvuvauhti kertoo, että asiakaskokemus on nousemassa markkinoinnin ja liiketoiminnan ytimeen. Aktiivinen asiakaspalautteen kysyminen ja hyödyntäminen ovat paitsi yhä keskeisempi osa johtamista, myös selkeä viesti asiakkaille siitä, että heistä välitetään. Ratkaisujemme tuottamasta tiedosta on helppo nähdä, miten tiiviisti asiakaskokemus ja asiakasuskollisuus ovat yhteydessä toisiinsa”, sanoo SN4Mobilen toimitusjohtaja Jukka Hyttinen.

Kasvava kiinnostus asiakaskokemuksen johtamisen työkaluihin kertoo perinteisten toimialojen monikanavaistumisesta sekä palvelun henkilökohtaistumisesta. Perinteiset toimijat seuraavat nyt verkkokauppojen esimerkkiä asiakkaiden lähestymisessä personoidusti ja automatisoidusti, oikealla asialla oikeaan aikaan.

”Kun resurssit ovat tiukalla, automatisointi tuo kaivattua tehoa ja jäntevyyttä toiminnan ohjaamiseen. Esimerkiksi markkinoinnin toimivuudesta on tärkeää saada tietoa reaaliajassa eikä vasta kampanjan päätyttyä, jotta muutoksia voidaan tarvittaessa tehdä jo kampanjan aikana. Automaation avulla oma henkilöstö voi keskittyä konseptisuunnitteluun eikä numeroiden tulkintaan”, Jukka Hyttinen kertoo.

Vuonna 2002 perustetun SN4Mobile Oy:n pääkonttori sijaitsee Espoossa ja se palvelee asiakkaitaan kaikissa Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. SN4Mobilen liikevaihto vuonna 2012 oli 1,6 miljoonaa euroa. Deloitte Fast50 -listalle valitaan nopeimmin liikevaihtoaan kasvattaneet teknologiayritykset Suomessa. Yrityksen tulee olla toiminut vähintään 5 vuotta, ensimmäisen vuoden liikevaihdon tulee olla vähintään 50 000 € ja viidennen vuoden liikevaihdon vähintään 800 000 €.

Lisätietoja:
Jukka Hyttinen, toimitusjohtaja, SN4Mobile Oy, puh. 0400 141425, jukka.hyttinen@sn4mobile.com

SN4Mobile Oy on perustettu vuonna 2002. Palvelemme pohjoismaisia asiakkaitamme Espoon ja Tukholman toimipisteistämme. Toteutamme ratkaisuja ja järjestelmiä markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun tarpeisiin. Autamme yrityksiä hankkimaan henkilökohtaisen markkinoinnin keinoin uusia, aktivoimaan passivoituneita ja myymään lisää nykyisille asiakkaille. Ohjaamme kiinnostuneet asiakkaat oikeaan myyntikanavaan ja tuotamme tietoa asiakaskohtaamisista yrityksen kanssa asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä ihmisten johtamiseksi. Asiakkaitamme löytyy muun muassa seuraavilta toimialoilta: autokauppa- ja maahantuonti, vähittäiskauppa, rakentaminen ja asuntokauppa, teollisuus, energia, finanssi, ICT ja teleoperaattorit, lentoliikenne sekä matkailu. Lisää tietoa meistä löytyy sivuiltamme www.sn4mobile.com, blogista www.sn4mobile.com/blog ja Facebookista www.facebook.com/sn4mobile.