Finnish Comms Awards -kilpailu palkitsee vuosittain viestintätoimistojen, asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden säkenöivimmät yhteistyöt. Kilpailun finaaliin valittiin tänä vuonna neljä Netprofilen asiakastyötä, millä Netprofile on jälleen yksi eniten finaalipaikkoja kahmineista toimistoista. Yhteensä tuomariston arvioitavana oli 104 viestintätyötä 19 toimistosta.
Netprofilen ja kyberturvayhtiö Nixun yhteistyö arvioitiin finaalipaikan arvoiseksi arvostetussa strategisen viestintäkonsultoinnin kategoriassa. Sumin uskomaton strateginen matka yhdessä Netprofilen kanssa nostettiin muutosviestintäkategorian valioluokkaan.
Salesforce ja Netprofile noteerattin voittajaehdokkaaksi B2B-viestinnän sarjassa Älyradio-podcastin huikean Slush-tempauksen myötä. Etteplanin yhdessä Netprofilen kanssa luoma kestävän kehityksen muutosviestintäpolku kohti teollisuuden vihreää siirtymää nousi puolestaan kärkitöiden joukkoon B2B-palvelu- ja tuoteviestinnän kategoriassa.
”Asiakkaidemme tämän hetken viestintätarpeita yhdistää toimintaympäristön nopea muutos”, sanoo Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey. “Tämä näkyy selvästi finaalipaikkaan kirineissä yhteistöissämme. Talouden käänteet, tekoälyn vyöry ja liiketoiminnan muutostahti edellyttävät menestyksekkäältä viestinnältä entistäkin enemmän ketteryyttä, mikä puolestaan nostaa vahvan osaamisen asiakkaiden toimialoilta suurempaan arvoon kuin koskaan aikaisemmin.”
”Tuloksekkaan viestintätyön ja kilpailumenestyksen taustalla ovat aina lahjakkaat yksilöt, heidän sitoutuneisuutensa ja huippuosaamiseensa”, sanoo Netprofilen perustaja Christina Forsgård. ”Netprofilessa investoidaan jatkuvasti osaamisen syventämiseen, tänä vuonna erityisesti tekoälyn ja vastuullisuuden saroilla. Kun yhteisömme on päässyt pandemiavuosien jälkeen taas tekemään työtä aidosti yhdessä, tulokset näkyvät huikeana luovuutena ja kasvavana lisäarvona asiakkaille.”
”Tänäkin vuonna saavutetut useat finaalipaikat ovat osoitus siitä, että osaajillamme on yhteinen missio rakentaa teknologiaa kehittäville ja hyödyntäville asiakkaillemme ainutkertaista menestystä”, Forsgård toteaa.
Finnish Communications Awards -kilpailuun osallistui tänä vuonna 104 asiakastyötä, joista finalisteiksi ylsi 53. Tutustu kaikkiin finalisteihin täällä!