Kansainvälinen viestintätoimistojen kattojärjestö ICCO on julkistanut ensimmäistä kertaa järjestetyn ICCO Digital Awards -kilpailun finalistit. Ainoana suomalaisena viestintätoimistona finaaliin yltänyt Netprofile on mukana peräti kolmella eri asiakastyöllä!
Dell Technologiesin sisältömarkkinointi pistettiin viime keväänä uusiksi huikein tuloksin. DNA Busineksen Yrittäjän Digiakatemia löysi yleisönsä ja auttoi vähentämään pienyrittäjien digitaalista epätasa-arvoa Suomessa. Salesforcen Älyradio-podcast on vakiinnuttanut paikkansa laadukkaasti tuotettuna premium-podcastina, jolla on sitoutunut kuulijakunta ja vahva rooli Salesforcen näkyvyydessä.
ICCOn mukaan uudelle kilpailulle oli vahva tilaus, sillä viestintätoimiala digitalisoituu vauhdilla joka puolella maailmaa. Sosiaalinen media, podcastit, videot ja muut verkon kanavissa vaikuttavat sisällöt ovat olennainen osa modernin markkinointiviestinnän palettia.
”Asiakkaamme ovat rohkeita ja eteenpäin katsovia yrityksiä, jotka jakavat uskomme teknologian avaamiin mahdollisuuksiin. Menestyksemme digitaalisella kilpakentällä kielii siitä, että olemme tässä ajattelussa pitkällä myös kansainvälisessä vertailussa. Jo tässä kohtaa haluan kiittää mahtavia asiakkaitamme, joiden kanssa saamme tehdä innostavaa työtä joka päivä!”, Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey juhlii.
Digital Awardsia isännöivään ICCOon kuuluu yli 3 000 viestintätoimistoa 70 maasta. Sen tehtävä on jakaa tietoa ja tuoda yhteen kaikkialla maailmassa viestinnän konsultoinnin parissa työskentelevät. Laajalti arvostettu järjestö on vahvassa kasvussa.
Liittyisitkö voitakkaaseen seuraamme? Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä!