Netprofile 6.3.2020 16:09

Boomin uusi huippuosaamiskeskus auttaa yrityksiä toteuttamaan digitaaliset tavoitteensa

Boomi kehitti it-integroinnin standardimallin innovatiivisten yritysten tarpeisiin

Dell Technologiesiin kuuluva Boomi on tuonut saataville uuden integroinnin huippuosaamiskeskuksen (ICoE), joka tarjoaa yrityksille parhaita käytäntöjä it-järjestelmien ja sovellusten integroinnin tehokkaaseen hallintaan. Palvelu perustuu Boomin yli 10 000 asiakkaansa kanssa saamiin kokemuksiin sekä yhteistyöhön maailman suurimpien järjestelmäintegraattorien kanssa. Boomi Unified Platform on maailman johtava integroinnin pilvialusta (IPaaS, Integration Platform as a Service).

”Suomessakin yrityksillä on valtavat paineet integroida järjestelmiä ja sovelluksia tehokkaasti eli saada ne juttelemaan keskenään ja välittää tiedot järjestelmästä toiseen. Juuri siksi olemme luoneet huippuosaamiskeskuksen, joka täydentää Unified Platform -alustaamme. Käytännössä olemme luoneet it-integrointien yleisen standardimallin pilvi-infrastruktuurin ja tekoälyn aikakaudelle. Malli nopeuttaa ja tehostaa integrointien toteutusta, edistää niiden hallintaa ja vähentää kustannuksia”, sanoo Boomin Pohjoismaiden ja Suomen myyntijohtaja Petri Ahveninen.

Nykypäivän organisaatioiden on vastattava markkinoiden muuttuvaan dynamiikkaan, ja uuden ICoE-palvelun avulla yritykset voivat reagoida nopeammin ja saavuttaa liiketoiminnan tavoitteensa entistä paremmin. Kasvavan ketteryyden ansiosta liiketoimintayksiköt ja yrityksen henkilöstö voivat osallistua tuotekehitykseen sekä lisätä tuottavuutta ja innovaatioita koko yrityksessä.

”Huippuosaamiskeskus auttaa yrityksiä vähentämään teknistä velkaa sekä saavuttamaan kasvun ja digitaalisen muutoksen tavoitteet yhdessä Boomin huippunopean ja helpon Unified Platform -alustan kanssa”, Petri Ahveninen sanoo.

Toisin kuin markkinoilla vanhastaan olleet integroinnin perinteiset vesiputousmallit, Boomin ICoE-palvelu on suunniteltu nykypäivän ketterän kehittämisen näkökulmasta. ICoE käsittää viisivaiheisen parhaiden käytäntöjen metodologian, jota noudattamalla yritys voi vaihe vaiheelta nostaa omaa integroitumisen kypsyysastettaan.

Deloitte Digitalilla Boomilla on erittäin tärkeä rooli: "Boomin alusta sisältää kaiken, mitä tarvitsemme voidaksemme tehdä integrointeja, huolehtia API-elinkaaren hallinnasta sekä tiedonhallinnasta ja työnkulun automatisoinnista. ICoE-malli tukee standardointia, tehokkuutta ja nopeaa kehitystä, mikä on välttämätöntä voidaksemme edistää asiakkaidemme liiketoimintaa”, sanoo Deloitte Digitalin pilvi-integrointien johtaja Chandan Mishra.

”Kun yritys alkaa toteuttaa integraatioita, ei mene kovin kauan, että käsillä on satoja eri integraatioita. Tästä työmäärästä ei selviä, ellei käytössä ole hyviä parhaiden käytäntöjen perussääntöjä – juuri nämä Boomin uusi ICoE-palvelu tarjoaa”, sanoo puolestaan Gilead Sciences yrityksen IT-johtaja Murali Anakavur.

Boomin englanninkielinen tiedote:

https://resources.boomi.com/press-releases/boomi-launches-new-integration-center-of-excellence-service

Lisätietoja medialle:
Petri Ahveninen
Boomi, Pohjoismaiden ja Suomen myyntijohtaja
+358 (0)40 505 1419
petri.ahveninen@dell.com