Netprofile, Helsinki Partners ja huippuosaajia ulkomailta Suomeen houkutteleva 90 Day Finn -kampanja palkittiin peräti kahdessa kategoriassa ICCO Global Awards -kilpailun juhlaseremoniassa Lontoossa 1. joulukuuta. Menestyshanke voitti sekä parhaan digitaalisen tai uuden median kampanjan palkinnon että parhaan tapahtuman, lanseerauksen tai julkisuustempauksen kategorian.
Netprofile oli yksi kisan menestyneimmistä toimistoista maailmanlaajuisesti. Lontoon voitot jatkavat Netprofilen hienoa menestysten sarjaa. Toimisto on voittanut viime vuosina lukuisia palkintoja ICCO Awardsien lisäksi mm. European Excellence Awards-, Digital Communications Awards- ja Finnish Comms Awards -kilpailuissa.
"Tärkein tavoitteemme on edistää asiakkaidemme menestystä, ja palkinnot kertovat, että työn laatu ja tulokset näyttävät esimerkkiä maailmanlaajuisestikin”, sanoo Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey. ”Menestys ICCO Awardseissa lämmittää erityisesti siksi, että tuomarit ovat oman alamme kovimpia tekijöitä ympäri maailman. On upeaa, että he tunnistavat työmme laadun kilpailussa, johon osallistuttiin kymmenistä eri maista.”
“Tämän vuoden ICCO Global Awards -kilpailu oli erittäin korkeatasoinen. Voittajat saavat olla todella ylpeitä, sillä valintojen tekeminen ei todellakaan ollut helppoa”, sanoo tuomariston puheenjohtaja, M3 Communications -toimiston johtaja Maxim Behar. “Netprofilen kisatyöt olivat hienoja, ja heidän saavutuksensa 90 Day Finn -hankkeen kanssa ovat uskomattomia. Judit Vikmanin Rising Star of the Year -palkintoa pidän vahvana osoituksena hienon toimialamme tulevan sukupolven kyvyistä. Palkinnot kuuluvat tietysti Netprofilelle, mutta ne kertovat myös koko Suomen viestintäkentän korkeasta tasosta.”
Maailman ykkösmedioissa ylistetty 90 Day Finn -kampanja on houkutellut tähän mennessä jo yli 6 000 kansainvälistä huippuosaajaa hakemaan uutta kotia erityistaidoilleen Suomesta. Ohjelmaan osallistuneista monet ovat päättäneet jäädä pysyvämmin Suomeen, ja useampi on perustanut tänne myös yrityksen.
“Kolmen kuukauden viisumi -mahdollisuudesta syntyi ajatus rakentaa pilottiohjelma, jossa osallistujat voisivat testata elämää Helsingissä. Tälle hankkeelle Netprofile kehitti osuvan 90 Day Finn -nimen ja tehokkaan kampanjakonseptin. Kahdessa vuodessa ohjelmasta on tullut ilmiö, jonka avulla olemme aidosti onnistuneet tavoitteessamme, eli uuden osaamispääoman ja yritystoiminnan houkuttelemisessa Suomeen”, kertoo Helsinki Partnersin liiketoimintajohtaja Johanna Huurre.
Lontoon legendaarisessa Savoyssa palkitun Netprofilen Judit Vikmanin vyölleen koppaama arvonimi on Rising Star of the Year. Netprofilessa harjoittelijasta menestysuralle ponkaissut Judit palvelee toimiston kansainvälisiä ja kotimaisia asiakkaita varmuudella, jonka muutkin ovat huomanneet. Vikman palkittiin aiemmin syksyllä Finnish Comms Awardsissa vuoden nuorena kykynä.
”Henkilöstömme osaamisen jatkuva kehittäminen ja työssä viihtyminen ovat meille kaikkein tärkeimpiä asioita”, sanoo Netprofilen perustaja Christina Forsgård. ”Meidän tehtävämme on olla asiakkaidemme luottokumppani matkalla menestyksekkääseen tulevaisuuteen. Jokainen palkinto on yhteisen kulttuurimme voitto. Menestys syntyy arvostuksesta toisiamme kohtaan ja aidosta halusta pelata joukkueena asiakkaidemme hyväksi.”
Global Awardsia isännöivään ICCOon kuuluu yli 3 000 viestintätoimistoa jäsenjärjestöistä yli 80 maassa. Sen tehtävä on jakaa tietoa ja tuoda yhteen kaikkialla maailmassa viestinnän konsultoinnin parissa työskentelevät. Laajalti arvostettu järjestö on vahvassa kasvussa.
Haluatko liittyä voitokkaaseen seuraamme? Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä!