Kommentoinnin jalo taito

08.03.2019

Kirjoittaa voi hyvin tai huonosti, mutta myös kommentoida voi hyvin tai huonosti. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, editointi, kirjoittaminen

Hyvä podcast naurattaa ja vie minut Antti Holman ruokakaappiin

12.02.2019

Meistä jokainen tietää sen tunteen, kun on palavasti koukussa kirjaan tai televisiosarjaan. Itse olen koukuttunut viime kuukausina useaan podcastiin.

Tagit: Sisältömarkkinointi, podcast, Yrityspodcast, viestintä

Taistele sisältöjen kaatopaikkaa vastaan – DMWF:n tärkein sanoma

25.10.2018

Jokainen sisältömarkkinoija etsii jatkuvasti viisasten kiveä. Itse suoritin etsintäretken Amsterdamiin DMWF-konferenssiin, koska tapahtuman pääteemana oli sisältömarkkinointi. Löysin kivestä arvokkaita hippusia, ja sen seurauksena tämä blogi on myös kokeilu.

Tagit: Sisältömarkkinointi, #netprofiletour, tarinankerronta, sisällöntuottaja, inbound-markkinointi

5 Hubspot-lisäpalvelua , joihin kannattaa tutustua

06.09.2018

HubSpot on erinomainen työkalu liidien generointiin jo sellaisenaan, mutta näppärien lisäpalveluiden avulla siitä saa irti entistä enemmän. HubSpotin suositun integraatioalustan ansiosta CRM-, myynti- ja markkinointidata yhdistyy saumattomasti tietoon, jota yritykselle kertyy muista sen käyttämistä palveluista. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Markkinointiteknologia, inbound-markkinointi

Miksi kaikki tekevät podcasteja – ja pitäisikö sinunkin?

30.08.2018

Podcastien suosio on Suomessa selvässä kasvussa. Tilastokeskuksen mukaan kuulijakunta on toki yhä alle 10 prosenttia suomalaisista, mutta yhä useampi keski-ikäinen bisnesihminenkin jo tietää, mikä podcast on ja miten niitä voi kuunnella.

Tagit: Sisältömarkkinointi, podcast, analytiikka, Yrityspodcast, niche-sisällöt

Pettynyt prospekti vai sitoutunut asiakas? Onnistuminen on markkinoijasta kiinni.

24.08.2018

Asiakaskokemus on ainakin yhtä tärkeä kuin itse tuote tai palvelu. Ostan vain yrityksiltä, joihin luotan. Rima hyvälle asiakaskokemukselle on korkeammalla kuin koskaan aiemmin.

En ole näiden mielipiteiden kanssa yksin: samalla tavalla ajattelee selvä enemmistö noin 6700 kuluttaja- ja yritysasiakkaasta, joita Salesforce Research haastatteli tuoreeseen State of the Connected Customer -tutkimukseen.

Tagit: Sisältömarkkinointi, digitaalinen markkinointi, asiakaskokemus, inbound-markkinointi

Miksi kannattaa luottaa niche-sisällön voimaan?

02.08.2018

Sisältömarkkinointi etsii jatkuvasti vastausta kysymykseen: mikä sisältö puree? Jokainen uusi trendi kiertyy saman kysymyksen ympärille. Itse uskon niche-sisältöjen nousuun, koska niche on ylivertaisen relevantti keino päästä shortille.

Tagit: Sisältömarkkinointi, hakukonemarkkinointi, SEO, niche-sisällöt, inbound-markkinointi

Sisältömarkkinoinnin 7 trendiä loppuvuodelle

12.07.2018


Sisältömarkkinointi on juuri nyt erityisen ajankohtaista, sillä alan suurin tapahtuma, Bostonissa vuosittain järjestettävä Inbound on aivan nurkan takana. Uskon, että viime vuosien tapaan tapahtuman kuumimmat puheenaiheet rantautuvat tälläkin kertaa suomalaisten sisältömarkkinointitoimistojen arkeen. Netprofile tourin merkeissä myös minä itse lähden paikan päälle haistelemaan tilaisuuden oppeja ja tunnelmia.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Inbound marketing, Trendit

Nostatko volyymia, kun pitäisi vaihtaa musiikkia?

12.04.2018



Markkinointiautomaatiosta puhutaan paljon, mutta usein se käsitetään vain jonkinlaiseksi kapeaksi tekniseksi ratkaisuksi.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Teknologia, Markkinointiautomaatio, Markkinointi, blogit

Tuhlaatko rahaa huonoihin otsikoihin? Näin teet parempia

11.01.2018

 

Jos puheenaiheista on puutetta, saa otsikoinnista ja etenkin klikkiotsikoinnista yleensä keskustelun aikaan. Klikkiotsikoista keskustelemalla voi hellyttävän yksimielisesti jeesustella ainakin viisi minuuttia, kuinka mahdottomaksi on maailma mennyt, ja miten ärsyttäviä klikkiotsikot ovat. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointi, Inbound marketing, otsikko, otsikointi

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter