LUE JA OPI!

Netprofilen blogi kertoo, mitä viestinnän maailmassa tapahtuu juuri nyt.



Perutaan häät? Kerro asiakkaalle ainakin muutosta

23.07.2019



Kiirastorstaina Bulevardia käveli päättäväisin askelin pariskunta. Taskuliinat oli aseteltu, paidat silitetty, ja aurinko paistoi.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Inbound marketing, asiakaskokemus, palvelumuotoilu, inbound-markkinointi, delight



Unohda keskivertoasiakas – inklusiivisuus on päivän sana

23.05.2019

”Nörttien Disneylandiksi” nimetty The Next Web -konferenssi joutui pari vuotta sitten kriitikoiden hampaisiin, kun ilmeni, että tapahtuman puhujista vain 25% oli naisia ja heille myös maksettiin pienempi korvaus kuin miehille.

Kenties vastauksena tähän nimenomaiseen haasteeseen tai kenties ajan hengen mukaisesti tapahtumasta löytyi tänä vuonna kokonaan oma ”The Future Is Female” -teltta, jonka ohjelma oli omistettu naisyrittäjille ja teknologian alalla työskenteleville naisille. Diversiteetin ja inklusiivisuuden teemat nousivat vahvasti esille myös muissa puheenvuoroissa.

Tagit: #netprofiletour, The Next Web, asiakaskokemus, palvelumuotoilu, inklusiivisuus



Taasko tähänkin pitää luoda uusi salasana?!?

18.04.2019

Saitko sinäkin sen kiristysviestin, jossa väitettiin, että olet vieraillut epäilyttävillä sivustoilla ja ellet maksa vuorokauden sisällä bitcoineissa vaadittua summaa, sinusta leviää kyseenalaista kuvamateriaalia kaikille tutuillesi? Niin minäkin. Viestejä on tullut kymmeniä samanlaisia jo yli puolen vuoden ajan ja vieläpä eri osoitteisiin.

Tagit: Tietosuoja, palvelumuotoilu, yksityisyys, käyttäjäkokemus



Viestijä - osaatko jo hyödyntää palvelumuotoilua?

22.09.2017

Asiakaskokemus on sana, joka on uinut varmasti jokaisen markkinoijan tietoisuuteen. Se on yritysmaailman megatrendi, jota vastaan tuskin yksikään organisaatio uskaltaa asettua. 

Tagit: asiakaskokemus, palvelumuotoilu

    Kirjoittanut

    Uusimmat

    Kategoriat

    see all

    Twitter