Miksi kaikki tekevät podcasteja – ja pitäisikö sinunkin?

30.08.2018

Podcastien suosio on Suomessa selvässä kasvussa. Tilastokeskuksen mukaan kuulijakunta on toki yhä alle 10 prosenttia suomalaisista, mutta yhä useampi keski-ikäinen bisnesihminenkin jo tietää, mikä podcast on ja miten niitä voi kuunnella.

Tagit: Sisältömarkkinointi, podcast, analytiikka, Yrityspodcast, niche-sisällöt

Miksi kannattaa luottaa niche-sisällön voimaan?

02.08.2018

Sisältömarkkinointi etsii jatkuvasti vastausta kysymykseen: mikä sisältö puree? Jokainen uusi trendi kiertyy saman kysymyksen ympärille. Itse uskon niche-sisältöjen nousuun, koska niche on ylivertaisen relevantti keino päästä shortille.

Tagit: Sisältömarkkinointi, hakukonemarkkinointi, SEO, niche-sisällöt, inbound-markkinointi

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter