Asiakas on aina väärässä – mutta älä kerro sitä hänelle

18.03.2019

Tunnustan, otsikko on pötyä. Mutta lupaan, että se ei ole puhdas klikkiotsikko. Markkinointiviestinnässä siinä missä muillakin aloilla asiakas ei vain aina ole kaikentietävä kuningas, vaikka maksaa viulut. Erehtyminen on inhimillistä. Missä kaikessa asiakas voikaan olla väärässä – ja miten kuitenkin pidät asiakkaan tyytyväisenä?

Tagit: Markkinointi, markkinointiviestintä, viestintä, viestintäkonsultointi, asiakashoiva, myytti, asiakassuhde

Markkinointiviestijän ATK-bingo 2019

11.12.2018

Konsulttimme kurkistivat uuden vuoden kynnyksellä kristallipalloon ja listasivat tulevan vuoden kuumimmat puheenaiheet teknologiaviestinnän ja -markkinoinnin saralla. Syntyi ATK-bingo, jonka voit ladata tästä mukaasi ja rastia siitä trendisanat sitä mukaa, kun niitä alkaa esiintyä. Ensimmäinen bingorivin saanut on tervetullut meille kylään kahville! 

Tagit: Viestintä, Markkinointi, markkinointiviestintä, Trendit

Finnish Comms Awards 2018: Tällä menestyksellä tuodaan vielä poikia kotiin ulkomailtakin

18.06.2018

Jokainen hymy, onnenkyynel, ryhmähalaus ja voittoplakaatin heilutus liikutti minut kyyneliin asti, kun viestintätoimistot ja asiakkaat kokoontuivat torstai-iltana 14.6. Finnish Comms Awards -viestintäkisan gaalaan. Tänä vuonna palkinnot jaettiin ennätyksellisen suuren 170-henkisen yleisön edessä. 

Tagit: kilpailu, voittaja, markkinointiviestintä, talous- ja sijoittajaviestintä, MTL Communications Awards, Transfluent, yritys- ja organisaatioviestintä, viestintätoimisto, viestintä, Finnish Comms Awards, viestintäkilpailu, DNA, viestintäkonsultti

Digiviestintä on sekuntipeliä, jossa ratkaisevat aitous ja vuorovaikutteisuus

26.04.2018


Kuvittele Lontoon maamerkki Big Ben. Kellotornilla on pituutta yhteensä 96,3 metriä. Arviolta tuon verran päivityksiä, kuvia ja videoita näkyy jokaisen somekäyttäjän uutisvirrassa keskimäärin joka ikinen päivä. Hurja kilpailu näkyvyydestä, eikö? 

Tagit: #netprofiletour, chatbot, markkinointiviestintä, analytiikka, data, Markkinointiteknologia, asiakaskokemus, some, tekoäly

Somekohut ja mainekriisit - 4 neuvoa ehkäisyyn

01.03.2018

Somekohun, mediajupakan tai oikean kriisin myllerrykseen tuskin kukaan toivoo joutuvansa. Jokainen ammatti-ihminen tietää, että sosiaalisen median aikakaudella kohut voivat kohdata ketä tahansa ja jopa bisneksen arkea koettelevaksi mainekriisiksi asti. Ketä tahansa – sinuakin.
 

Tagit: Viestintä, Sosiaalinen media, markkinointiviestintä, Kirjallisuus, kriisiviestintä, some, mediakriisi

Mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin?

06.11.2016

 

Kaksi päivää ennen annettua deadlinea, tunnen oloni ahdistuneeksi. Joka puolelta puristaa, eniten kurkusta. Olen lähdössä vieraaksi mökille, järven rannalle, Suomen suveen. Tulisin olemaan sikahuono vieras, joka jossain vaiheessa vetäytyy seurustelemaan läppärinsä kanssa unohtaen muun seurueen.

Tagit: Viestintä, suomen brändi, markkinointiviestintä, brändi, suomen idea

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter