5 merkkiä siitä, ettei markkinointiautomaatio sovi sinulle

09.05.2018

Markkinointiautomaatiosta meuhkaa joka toinen markkinointitoimisto, me mukaan lukien. On ihan tosi kivaa, kun vihdoin on olemassa näppärä tapa julkaista kohdennettuja sisältöjä ja todentaa markkinointitoimien vaikutus uuden bisneksen syntymiseen.

Tagit: Markkinointiautomaatio, Inbound marketing, Markkinointiteknologia

Nostatko volyymia, kun pitäisi vaihtaa musiikkia?

12.04.2018



Markkinointiautomaatiosta puhutaan paljon, mutta usein se käsitetään vain jonkinlaiseksi kapeaksi tekniseksi ratkaisuksi.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Teknologia, Markkinointiautomaatio, Markkinointi, blogit

Unohda myynti, markkinointi ja viestintä - keskity kasvuun!

05.10.2017

Oletko koskaan pysähtynyt kuuntelemaan, millaisilla sanoilla markkinoijat ja myyjät kuvailevat toisiaan? DigitalMarketer-koulutusyhtiön Ryan Deiss siteerasi Inbound-tapahtumassa tutkimusta, jonka mukaan käsittämättömät 87 prosenttia näistä sanoista on negatiivisia. 87 prosenttia! 

Tagit: Markkinointiautomaatio, Markkinointi, Myynti, #netprofiletour

Munapäästä mielenkiintoiseksi – käynnistä sisältömarkkinointi parhailla käytännöillä, ja heitä ne sen jälkeen roskiin

26.04.2016

Jokainen Twitteriä käyttänyt tietää munapään: 

 

Kyseessä on tietysti Twitterin vakioprofiilikuva, joka edustaa uutta käyttäjää, kunnes tämä laittaa oman kuvansa tilalle. Munapää on melko varma merkki siitä, että ihmistä sen takana ei suuremmin kiinnosta Twitter.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Viestintä, Sosiaalinen media, Markkinointiautomaatio, tarinankerronta

Markkinointi on magneetti

09.09.2015

Myyjän unelma on valmiiksi vaikuttunut asiakas. Markkinoinnin ja viestinnän keskeinen tehtävä on löytää ja sitouttaa potentiaaliset asiakkaat vaikutuspiiriinsä, kunnes he ovat sopivan lämpimiä suorille ostokehoituksille tai myyjien yhteydenotolle.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Myynti

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter