Kolme vinkkiä: onnistu vaikuttajakampanjassa

29.10.2018

Vaikuttajamarkkinointi yleistyy nyt vauhdilla. Netprofilella vaikuttajamarkkinointiin on erikoistunut muun muassa Hanna-Maria Lifländer, joka nimitettiin viestintäkonsultiksi lokakuun alussa.

Tagit: vaikuttajamarkkinointi, inbound-markkinointi, hakukonemarkkinointi

Taistele sisältöjen kaatopaikkaa vastaan – DMWF:n tärkein sanoma

25.10.2018

Jokainen sisältömarkkinoija etsii jatkuvasti viisasten kiveä. Itse suoritin etsintäretken Amsterdamiin DMWF-konferenssiin, koska tapahtuman pääteemana oli sisältömarkkinointi. Löysin kivestä arvokkaita hippusia, ja sen seurauksena tämä blogi on myös kokeilu.

Tagit: sisällöntuottaja, Sisältömarkkinointi, tarinankerronta, inbound-markkinointi, #netprofiletour

Kuka uskoisi myyjää? Asiakkaan arvio on aina väkevämpi viesti

04.10.2018

Miten kasvattaa liiketoimintaa, kun vain viisi prosenttia potentiaalisista asiakkaista uskoo, mitä myyjä tai markkinoija sanoo? Vertailun vuoksi, kulmakahvilan baristan juttuihin luottaa kymmenen prosenttia ihmisistä, opettajan sanaa pitää totena vajaa puolet ja palomiestä tottelee hieman yli 60 prosenttia ihmisistä.

Tagit: inbound-markkinointi, asiakaskokemus

5 Hubspot-lisäpalvelua , joihin kannattaa tutustua

06.09.2018

HubSpot on erinomainen työkalu liidien generointiin jo sellaisenaan, mutta näppärien lisäpalveluiden avulla siitä saa irti entistä enemmän. HubSpotin suositun integraatioalustan ansiosta CRM-, myynti- ja markkinointidata yhdistyy saumattomasti tietoon, jota yritykselle kertyy muista sen käyttämistä palveluista. 

Tagit: inbound-markkinointi, Markkinointiteknologia, Markkinointiautomaatio, Sisältömarkkinointi

Pettynyt prospekti vai sitoutunut asiakas? Onnistuminen on markkinoijasta kiinni.

24.08.2018

Asiakaskokemus on ainakin yhtä tärkeä kuin itse tuote tai palvelu. Ostan vain yrityksiltä, joihin luotan. Rima hyvälle asiakaskokemukselle on korkeammalla kuin koskaan aiemmin.

En ole näiden mielipiteiden kanssa yksin: samalla tavalla ajattelee selvä enemmistö noin 6700 kuluttaja- ja yritysasiakkaasta, joita Salesforce Research haastatteli tuoreeseen State of the Connected Customer -tutkimukseen.

Tagit: inbound-markkinointi, asiakaskokemus, digitaalinen markkinointi, Sisältömarkkinointi

Miksi kannattaa luottaa niche-sisällön voimaan?

02.08.2018

Sisältömarkkinointi etsii jatkuvasti vastausta kysymykseen: mikä sisältö puree? Jokainen uusi trendi kiertyy saman kysymyksen ympärille. Itse uskon niche-sisältöjen nousuun, koska niche on ylivertaisen relevantti keino päästä shortille.

Tagit: Sisältömarkkinointi, niche-sisällöt, inbound-markkinointi, SEO, hakukonemarkkinointi

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter