SXSW: B2B-brändistrategian ytimessä oli tuote. Nyt siellä ovat tunteet ja ihmiset.

12.04.2019



Ensivaikutelma syntyy silmänräpäyksessä ja hatarin eväin.

Ulkonäöllä on merkitystään suurempi vaikutus ensimmäisen pika-arvioinnin tulokseen. Tiedostamattomat tunteet ja tietoiset ajatukset sekoittuvat iloisesti keskenään. Todelliset ominaisuudet selviävät lähemmän tuttavuuden myötä, mutta aitoon objektiivisuuteen emme yllä juuri koskaan.

Tagit: Markkinointi, #netprofiletour, brändi, SXSW, johtaminen

Mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin?

06.11.2016

 

Kaksi päivää ennen annettua deadlinea, tunnen oloni ahdistuneeksi. Joka puolelta puristaa, eniten kurkusta. Olen lähdössä vieraaksi mökille, järven rannalle, Suomen suveen. Tulisin olemaan sikahuono vieras, joka jossain vaiheessa vetäytyy seurustelemaan läppärinsä kanssa unohtaen muun seurueen.

Tagit: Viestintä, suomen brändi, markkinointiviestintä, brändi, suomen idea

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter