Digiviestintä on sekuntipeliä, jossa ratkaisevat aitous ja vuorovaikutteisuus

26.04.2018


Kuvittele Lontoon maamerkki Big Ben. Kellotornilla on pituutta yhteensä 96,3 metriä. Arviolta tuon verran päivityksiä, kuvia ja videoita näkyy jokaisen somekäyttäjän uutisvirrassa keskimäärin joka ikinen päivä. Hurja kilpailu näkyvyydestä, eikö? 

Tagit: #netprofiletour, chatbot, markkinointiviestintä, analytiikka, data, Markkinointiteknologia, asiakaskokemus, some, tekoäly

Teksti on edelleen digimarkkinoinnin kuningas ja 4 muuta trendiä

28.03.2018

Kun lähdin omalla Netprofile Tour -vuorollani Sloveniaan InOrbit-digimarkkinointitapahtumaan, en tiennyt maasta muuta kuin pääkaupungin. Yrittäkääpäs muuten sanoa Ljubljana nopeasti kymmenen kertaa peräkkäin! Onneksi suunta ei nyt kuitenkaan ollut sinne, vaan suomalaisen suuhun paremmin sopivaan Slovenian rannikon helmeen, Portoroziin.

Tagit: #netprofiletour, digitaalinen markkinointi, asiakaskokemus, Trendit, SEO, blogit

Viestijä - osaatko jo hyödyntää palvelumuotoilua?

22.09.2017

Asiakaskokemus on sana, joka on uinut varmasti jokaisen markkinoijan tietoisuuteen. Se on yritysmaailman megatrendi, jota vastaan tuskin yksikään organisaatio uskaltaa asettua. 

Tagit: asiakaskokemus, palvelumuotoilu

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter