Kuka uskoisi myyjää? Asiakkaan arvio on aina väkevämpi viesti

04.10.2018

Miten kasvattaa liiketoimintaa, kun vain viisi prosenttia potentiaalisista asiakkaista uskoo, mitä myyjä tai markkinoija sanoo? Vertailun vuoksi, kulmakahvilan baristan juttuihin luottaa kymmenen prosenttia ihmisistä, opettajan sanaa pitää totena vajaa puolet ja palomiestä tottelee hieman yli 60 prosenttia ihmisistä.

Tagit: inbound-markkinointi, asiakaskokemus

Pettynyt prospekti vai sitoutunut asiakas? Onnistuminen on markkinoijasta kiinni.

24.08.2018

Asiakaskokemus on ainakin yhtä tärkeä kuin itse tuote tai palvelu. Ostan vain yrityksiltä, joihin luotan. Rima hyvälle asiakaskokemukselle on korkeammalla kuin koskaan aiemmin.

En ole näiden mielipiteiden kanssa yksin: samalla tavalla ajattelee selvä enemmistö noin 6700 kuluttaja- ja yritysasiakkaasta, joita Salesforce Research haastatteli tuoreeseen State of the Connected Customer -tutkimukseen.

Tagit: inbound-markkinointi, asiakaskokemus, digitaalinen markkinointi, Sisältömarkkinointi

Digiviestintä on sekuntipeliä, jossa ratkaisevat aitous ja vuorovaikutteisuus

26.04.2018


Kuvittele Lontoon maamerkki Big Ben. Kellotornilla on pituutta yhteensä 96,3 metriä. Arviolta tuon verran päivityksiä, kuvia ja videoita näkyy jokaisen somekäyttäjän uutisvirrassa keskimäärin joka ikinen päivä. Hurja kilpailu näkyvyydestä, eikö? 

Tagit: some, asiakaskokemus, Markkinointiteknologia, analytiikka, data, tekoäly, chatbot, markkinointiviestintä, #netprofiletour

Teksti on edelleen digimarkkinoinnin kuningas ja 4 muuta trendiä

28.03.2018

Kun lähdin omalla Netprofile Tour -vuorollani Sloveniaan InOrbit-digimarkkinointitapahtumaan, en tiennyt maasta muuta kuin pääkaupungin. Yrittäkääpäs muuten sanoa Ljubljana nopeasti kymmenen kertaa peräkkäin! Onneksi suunta ei nyt kuitenkaan ollut sinne, vaan suomalaisen suuhun paremmin sopivaan Slovenian rannikon helmeen, Portoroziin.

Tagit: #netprofiletour, blogit, SEO, asiakaskokemus, Trendit, digitaalinen markkinointi

Viestijä - osaatko jo hyödyntää palvelumuotoilua?

22.09.2017

Asiakaskokemus on sana, joka on uinut varmasti jokaisen markkinoijan tietoisuuteen. Se on yritysmaailman megatrendi, jota vastaan tuskin yksikään organisaatio uskaltaa asettua. 

Tagit: asiakaskokemus, palvelumuotoilu

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter