Kuvittele Lontoon maamerkki Big Ben. Kellotornilla on pituutta yhteensä 96,3 metriä. Arviolta tuon verran päivityksiä, kuvia ja videoita näkyy jokaisen somekäyttäjän uutisvirrassa keskimäärin joka ikinen päivä. Hurja kilpailu näkyvyydestä, eikö?
Tagit: #netprofiletour, chatbot, markkinointiviestintä, analytiikka, data, Markkinointiteknologia, asiakaskokemus, some, tekoäly
Kun lähdin omalla Netprofile Tour -vuorollani Sloveniaan InOrbit-digimarkkinointitapahtumaan, en tiennyt maasta muuta kuin pääkaupungin. Yrittäkääpäs muuten sanoa Ljubljana nopeasti kymmenen kertaa peräkkäin! Onneksi suunta ei nyt kuitenkaan ollut sinne, vaan suomalaisen suuhun paremmin sopivaan Slovenian rannikon helmeen, Portoroziin.
Tagit: #netprofiletour, digitaalinen markkinointi, asiakaskokemus, Trendit, SEO, blogit
Asiakaskokemus on sana, joka on uinut varmasti jokaisen markkinoijan tietoisuuteen. Se on yritysmaailman megatrendi, jota vastaan tuskin yksikään organisaatio uskaltaa asettua.
Tagit: asiakaskokemus, palvelumuotoilu