Miksi kaikki tekevät podcasteja – ja pitäisikö sinunkin?

30.08.2018

Podcastien suosio on Suomessa selvässä kasvussa. Tilastokeskuksen mukaan kuulijakunta on toki yhä alle 10 prosenttia suomalaisista, mutta yhä useampi keski-ikäinen bisnesihminenkin jo tietää, mikä podcast on ja miten niitä voi kuunnella.

Tagit: Sisältömarkkinointi, podcast, analytiikka, Yrityspodcast, niche-sisällöt

Hyvästi, tekoälytön markkinointi – 5 tekoälyn hedelmää palveluksessasi

14.06.2018

Tekoäly on pian niin halpaa, että siitä tulee markkinoinnin ja viestinnän valtavirtaa. Suurimmat markkinoijat myös Suomessa hyödyntävät jo tekoälyn algoritmeja, esimerkiksi asiakaspoistuman ennustamisessa. Mitä kaikkea on odotettavissa? Vai joko väsyit hypetykseen?

Tagit: analytiikka, Markkinointiteknologia, Trendit, algoritmi, tekoäly

Digiviestintä on sekuntipeliä, jossa ratkaisevat aitous ja vuorovaikutteisuus

26.04.2018


Kuvittele Lontoon maamerkki Big Ben. Kellotornilla on pituutta yhteensä 96,3 metriä. Arviolta tuon verran päivityksiä, kuvia ja videoita näkyy jokaisen somekäyttäjän uutisvirrassa keskimäärin joka ikinen päivä. Hurja kilpailu näkyvyydestä, eikö? 

Tagit: #netprofiletour, chatbot, markkinointiviestintä, analytiikka, data, Markkinointiteknologia, asiakaskokemus, some, tekoäly

Dark social - uskallatko markkinoida mittaamatta?

11.10.2016

Terveisiä Lontoosta, missä kävin aistimassa markkinoinnin kansainvälisiä virtauksia Festival of Marketing -tapahtumassa. Seuraavassa keskeiset havainnot kahden päivän sessioista. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointi, dark social, analytiikka, data

Kirjoittanut

Uusimmat

Kategoriat

see all

Twitter