Välillä on hyvä pysähtyä miettimään tehtyjen viestintä- ja markkinointitoimenpiteiden tuloksia. Oli kyse sitten kampanjoista tai jatkuvasta tekemisestä, analytiikan kriittinen tarkastelu antaa arvokkaita vinkkejä tulevaan tekemiseen ja osoittaa jo tehtyjen toimenpiteiden vaikuttavuuden.

Netprofilessa talon tapa on monitoroida niin numeerista kuin laadullistakin dataa ja tuottaa siitä selkokielisiä raportteja jatkoehdotuksineen. Tunnemme mittaamisen tekniset työkalut ja parhaat käytännöt, emmekä epäröi käyttää niitä.

Saat meiltä muun muassa:
  1. Huomioanalyysit, kilpailija- ja toimiala-analyysit
  2. Some- ja muiden sisältökampanjoiden seurannan, optimoinnin ja raportoinnin
  3. Jatkuvan markkinointitekemisen seurannan, optimoinnin ja raportoinnin
  4. Mediaosumien seurannan ja raportoinnin

Haluaisitko kehittää markkinointiviestintääsi analytiikan avulla? Laita viestiä, niin katsotaan voisimmeko auttaa!

Tutustu aihepiirin asiantuntijoihimme:

Maisa_029A
Maisa Mattila

LinkedIn

Hanna-Maria-Liflander-Netprofile-520x574
Hanna-Maria Lifländer

LinkedIn