LUE JA OPI!

Netprofilen blogi kertoo, mitä viestinnän maailmassa tapahtuu juuri nyt.

Mitä 3 kuukautta viestintätoimistoelämää on opettanut

Case: Yrittäjän digiakatemia toi digitaidot kaikkien yrittäjien saataville

Perusasiat purevat – tätä toimittajat tutkitusti odottavat viestijältä

Luottamus, rakkaus, onni ja yhteinen tulevaisuus esillä Web Summitissa

Tarvitsemme välittömiä mediailmastotekoja – valtaan kuuluu vastuu

Tuunattiin Netprofile entistä ehommaksi – taitotiimit ja uudet johtajat kiihdyttävät ammatillista osaamista

Tule meille, jos olet teknologiasta innostuva viestinnän ammattilainen

Johtajaa ahdistaa – ja syystä

ICCO Global Awards palkitsee taas maailman parhaat viestintätyöt – Netprofilelle kuusi ehdokkuutta!

Noin 15 kysymystä, jotka aloittavan yrityspodcastaajan kannattaa itseltään kysyä

ICCOn kuumimmat puheenaiheet: purpose, teknologiat ja fake news

Yritystarinasi ei ole satu vaan kasvun moottori

Parhaat jutut tehdään porukalla

Onko yrityksesi viestintä kremlologin polttoainetta?

Markkinointi tarvitsee generalisteja!

Algoritmi tietää, minne shoppailijan katse kiinnittyy

Sytykkeitä viestinnän etiikkakuukauteen – kuuntelu-, katselu- ja lukuvinkki

3 hyödyllistä työkalua, joihin ihastuin growth hacking -kurssilla

Puhe Tero Lehdon muistolle

Älysormus valvoo unta – mutta auttaako notifikaationalkutus?

Netprofilen historian ensimmäinen harjoittelija on e-urheilullinen teologi

Shift valloittaa elokuussa Turussa

Verkkokurssilta prenikka Linkediniin? Kesällä ehtii opiskella

Perutaan häät? Kerro asiakkaalle ainakin muutosta

20 parasta sovellusta työhön ja arkeen

Mitä tekisit kesälomalla? Parhaat TV-sarjat, leffat, kirjat, podcastit ja videopelit teknologian ystäville

Ei pelkkää bisnestä – kesätärpit, jotka yhdistävät työn ja huvin

Netprofile ylpeänä esittää: Jenni Ahlapuro

Viestinnän kiertotalouden lyhyt oppimäärä

9 vinkkiä loistokkaaseen tapahtumamarkkinointiin

Jokaisen voiton takana on tarina, jossa seikkailevat sankarit ja möröt

Unohda keskivertoasiakas – inklusiivisuus on päivän sana

Uhkia ja verkon ilosanomaa – opit The Next Webistä

Nappasimme Finnish Comms Awards -finaalista 11 prosenttia!

Tuntuuko sinusta, että esimiehesi arvostaa sinua? Minusta tuntuu – ja se näkyy asiakkaille asti

Taasko tähänkin pitää luoda uusi salasana?!?

SXSW: B2B-brändistrategian ytimessä oli tuote. Nyt siellä ovat tunteet ja ihmiset.

Asiakas on aina väärässä – mutta älä kerro sitä hänelle

SXSW-terveiset: 7+1 asiaa, joista kuuluu nyt kiinnostua

Kommentoinnin jalo taito

Onko yritykselläsi oikeasti mitään väliä?

Hyvä podcast naurattaa ja vie minut Antti Holman ruokakaappiin

Paljonko sinulle maksetaan sähköpostien lukemisesta?

Opettavainen tarina muurahaisesta ja markkinoinnista

Miten erottautua markkinointiviestinnän kentällä? Tässä 3 testattua keinoa

Disobey on hakkereille haaste, taviksille tajunnanräjäytys

Pauliina astui remmiin ja koko Netprofilen some-elämä räjähti – uusi virtuaalitiimi tuo poikkeuksellista lisäarvoa asiakkaille

Invesdor valitsi Netprofilen kasvattamaan joukkorahoituksen suosiota

Markkinointiviestijän ATK-bingo 2019

Helpotusta esiintymisjännitykseen – 5 vinkkiä äänenkäyttöön

Netti on pian kolmekymppinen – Web Summitissa se huoletti

Mistä valmistuu sometieteen tohtoreita?

Kolme vinkkiä: onnistu vaikuttajakampanjassa

Taistele sisältöjen kaatopaikkaa vastaan – DMWF:n tärkein sanoma

Testi: 4 yhteisöllistä työtilaa Helsingissä

Netprofilen linkkiperjantai!

Kuka uskoisi myyjää? Asiakkaan arvio on aina väkevämpi viesti

Sikatylsä brändikin kiinnostaa, kun se tarjoillaan KUPLIVAN kera

5 Hubspot-lisäpalvelua , joihin kannattaa tutustua

Miksi kaikki tekevät podcasteja – ja pitäisikö sinunkin?

Pettynyt prospekti vai sitoutunut asiakas? Onnistuminen on markkinoijasta kiinni.

5 vinkkiä parempiin Instagram-kuviin

Näkyvyyttä haetaan, mutta huomiota saadaan - jos saadaan

Miksi kannattaa luottaa niche-sisällön voimaan?

Kun somessa kuohuu, tunteetkin vellovat

Iso markkinointibudjetti, paljon liidejä eikä yhtään kauppaa? Näin se onnistuu

Sisältömarkkinoinnin 7 trendiä loppuvuodelle

4+1 vinkkiä vaikuttajamarkkinointiin – oppeja Netprofile Tourilta ja PING Festivalilta

Perinteisen median toimintamallit kohtasivat sosiaalisen median toimintatavat

Finnish Comms Awards 2018: Tällä menestyksellä tuodaan vielä poikia kotiin ulkomailtakin

Hyvästi, tekoälytön markkinointi – 5 tekoälyn hedelmää palveluksessasi

Kaikkien pitäisi puhua koneoppimisesta ja 5 muuta The Next Web -teknologiatapahtumasta kotiutettua ajatusta

Voiko miljoona suomalaista tekoälyasiantuntijaa olla väärässä?

5 merkkiä siitä, ettei markkinointiautomaatio sovi sinulle

Kisat kirittävät ja pakottavat pysähtymään

Digiviestintä on sekuntipeliä, jossa ratkaisevat aitous ja vuorovaikutteisuus

Ihmiselle jää sivurooli teknologiatulevaisuudessa

Nostatko volyymia, kun pitäisi vaihtaa musiikkia?

5+1 trendiä esineiden internetissä 2018

Teksti on edelleen digimarkkinoinnin kuningas ja 4 muuta trendiä

Algoritmi: kaveri, jonka iholla haluat olla

Ääni ja korva, portit seuraavan sukupolven palveluihin

Hyvillä työpaikoilla on hyvää viestintää – viestintä on tekoja, ei turinaa

Somekohut ja mainekriisit - 4 neuvoa ehkäisyyn

5 vinkkiä Instagram Stories  -mainontaan 

Minne vie konsultin tie tänä vuonna?

Mihin kansainvälisiin tapahtumiin osallistuisin tänä vuonna?

Tuhlaatko rahaa huonoihin otsikoihin? Näin teet parempia

IT-HOROSKOOPPI 2018

Näin luot webinaarista koukuttavan kokemuksen

5 oppia kohti Instagram-menestystä

Cannes Lions: Mahtimainoksia ja mediainnovaatioita

Mikset sinäkin tuottaisi videoita?

Haku päällä - Q&A:n paluu

Sisällöntuottaja meidän tiimiin!

Turing Fest – Nörttejä ja tunteita

Unohda myynti, markkinointi ja viestintä - keskity kasvuun!

Viestijä - osaatko jo hyödyntää palvelumuotoilua?

5+1 asiaa, joita ilman markkinointi ei kasvata myyntiä

Viestijä, sinäkin olet savanni-ihminen

Matkalla markkinointiteknologian Solvallaksi

Pioneers: Futuristisia liikenneratkaisuja ja kristallikruunuja

INBOUND2017-tärpit sosiaalisen median asiantuntijalle

Tämän päivän supermarkkinoija on empaattinen nörtti

Twin Peaks -fanikulttuuri someajassa

3 + 2 webinaarialustaa vertailussa

Re:Publica: Valeuutisia ja faktantarkistusta

Teknologian merkitystä etsimässä: poiminnat Wienin Pioneers-tapahtumasta

Onnistuneen webinaarin 5 +1 ainesta

Digiyhteiskunnan akuuteimmat päänsäryt re:publican käsittelyssä

LinkedIn työkäyttöön ja Facebook siviilijuttuihin – vaiko sittenkin toisin päin?

3 tapaa pilata tubettajayhteistyö

SXSW: Lisättyä todellisuutta ja neuromarkkinointia

Yrityspodcast – näin pääset alkuun

Kolme kiehtovaa kirjaa digitalisaatiosta

Nukut paremmin robotin kanssa ja nukkumattihan lentää dronella

Uutuudet tutuiksi bloggaajatapahtuman kautta

Lisätty todellisuus, valtava mahdollisuus

Podcast tappoi yritysvideotähden?

Markkinoija, ota tietosuoja-asetus haltuun 5 askeleella

Näin käy, kun lähettää uteliaita ihmisiä maailmalle

Mites on, oletko sinä uusi sometaiturimme?

IT-horoskooppi 2017

Chatbot päivittää brändin ja median

Mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin?

Dark social - uskallatko markkinoida mittaamatta?

Lyhyt katsaus keskiössä oleviin asioihin

Kerro se virtuaalisesti

Asiantuntijuus on vaaraksi aikuisen kehitykselle

Podcast palautti puheen puhelimeen

Seuraava iso juttu: teknoromantiikka

Somemarkkinoija, tee reilua ihmiskauppaa

Viestintäkonsultti on käyttöliittymä insinöörin ja ihmisen välissä

Käykö teillä käteinen? Hollantilainen kahvila kelpuuttaa vain kortin

Unohtakaa digitaalinen markkinointi! Niin kultakalakin tekee.

Munapäästä mielenkiintoiseksi – käynnistä sisältömarkkinointi parhailla käytännöillä, ja heitä ne sen jälkeen roskiin

Otsikko on uusi leipäteksti, eli miten digimarkkinointi ei ole juuri muuttunut sitten vuoden 1963

Sä et näe mitä mä näen

Markkinoija, hymyileekö asiakas?

Miten myynti vastaa, kun ostaja on valmis?

#NetprofileTour – kansainvälinen etätoimipisteemme maailmalla

Journalismi on kuollut, eläköön uusjournalismi!

Podcastien mitä missä milloin

Haluaisitko pudota polvillesi?

Viisi huomiota viestinnän EM-kisoista

Vastuullisuus on voittajan argumentti – 5 vinkkiä uskottavaan ekoviestintään

Voittajan on helppo hymyillä

Slush on asenne

Isoveli, tarjoa samppanjaa!

Emojeista, 💖lla

Konsultti rukoilee: ”LinkedIn, ota rahamme, pliis!”

Yritys Instagramissa: Älä päädy blokkilistalle – suosi kuvaajayhteistyötä

Kauniin tekstin lupaus

Digi toi törkeän intohimon

Tämän hetken 3 undergroundeinta markkinointitrendiä

Fani on paras markkinoija: Anna liekaa ja voita!

Markkinointi on magneetti

Snäpätessä roiskuu

Kill your darlings

    Kirjoittanut

    Uusimmat

    Kategoriat

    see all

    Twitter