Dark social - uskallatko markkinoida mittaamatta?

11.10.2016

Terveisiä Lontoosta, missä kävin aistimassa markkinoinnin kansainvälisiä virtauksia Festival of Marketing -tapahtumassa. Seuraavassa keskeiset havainnot kahden päivän sessioista. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointi, dark social, analytiikka, data

Asiantuntijuus on vaaraksi aikuisen kehitykselle

29.08.2016

”Minäpä kerron! Selitän, avaan, listaan, pohdin ja jaan! Minulla on paljon kokemusta ja viisaita ajatuksia!”

Tagit: Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media

Somemarkkinoija, tee reilua ihmiskauppaa

16.06.2016

On vuosi 2016 ja vaikuttaa siltä, että viimeisetkin perinteisen markkinoinnin mohikaanit ovat pikkuhiljaa kiinnostuneet blogiyhteistöistä, brändilähettiläistä ja muista sosiaalisen median tarjoamista mahdollisuuksista. Nuorisolaisten keskuudessa tubettajat ovat suositumpia kuin poptähdet, ja mediatalot haalivat talliinsa blogaajia oikealta ja vasemmalta.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media, Markkinointi

Munapäästä mielenkiintoiseksi – käynnistä sisältömarkkinointi parhailla käytännöillä, ja heitä ne sen jälkeen roskiin

26.04.2016

Jokainen Twitteriä käyttänyt tietää munapään: 

 

Kyseessä on tietysti Twitterin vakioprofiilikuva, joka edustaa uutta käyttäjää, kunnes tämä laittaa oman kuvansa tilalle. Munapää on melko varma merkki siitä, että ihmistä sen takana ei suuremmin kiinnosta Twitter.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Viestintä, Sosiaalinen media, Markkinointiautomaatio, tarinankerronta

Otsikko on uusi leipäteksti, eli miten digimarkkinointi ei ole juuri muuttunut sitten vuoden 1963

14.04.2016

Ette muuten arvaa, miten suuri houkutus on jättää tämä teksti vain tähän... Mutta jatketaan nyt kuitenkin.  

Oletteko viime aikoina miettineet, että sisältömarkkinoinnissa on nyt käsillä aivan uudenlaiset ja vaikeasti ymmärrettävät ajat? Internetissä viuhuu tekstiä ja syötettä eetteri sakeana ja virrasta erottautuminen on työlästä ellei jopa mahdotonta ilman välkkyviä valoja tai moraalittomia klikkiotsikoita. 

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointi

Yritys Instagramissa: Älä päädy blokkilistalle – suosi kuvaajayhteistyötä

13.10.2015

Instagramin käyttäjien määrä ylitti syyskuussa 400 miljoonaa, mikä tarkoittaa, että yhteisö on jo suurempi kuin Twitter. Mainonta lanseerattiin maailmanlaajuisesti kuun lopusssa, ja Suomessakin moni on jo havainnut mainoksia kuvavirtansa joukossa.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media, Markkinointi

Tämän hetken 3 undergroundeinta markkinointitrendiä

23.09.2015

Markkinat ovat nyt harvinaisen täynnä markkinointitrendejä. Palveluksena omaa trendiään vielä hakeville kokosin tähän kolme varteenotettavaa ehdokasta:

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointi

Markkinointi on magneetti

09.09.2015

Myyjän unelma on valmiiksi vaikuttunut asiakas. Markkinoinnin ja viestinnän keskeinen tehtävä on löytää ja sitouttaa potentiaaliset asiakkaat vaikutuspiiriinsä, kunnes he ovat sopivan lämpimiä suorille ostokehoituksille tai myyjien yhteydenotolle.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Myynti

Kirjoittanut

Twitter