Unohda myynti, markkinointi ja viestintä - keskity kasvuun!

05.10.2017

Oletko koskaan pysähtynyt kuuntelemaan, millaisilla sanoilla markkinoijat ja myyjät kuvailevat toisiaan? DigitalMarketer-koulutusyhtiön Ryan Deiss siteerasi Inbound-tapahtumassa tutkimusta, jonka mukaan käsittämättömät 87 prosenttia näistä sanoista on negatiivisia. 87 prosenttia! 

Tagit: Markkinointiautomaatio, Markkinointi, Myynti, #netprofiletour

5+1 asiaa, joita ilman markkinointi ei kasvata myyntiä

14.09.2017

Yhä useampi organisaatio on oivaltanut, että markkinointi ja myynti ovat yhtä ja samaa. Molemmat ovat olemassa samoista syistä: löytääkseen, lämmittääkseen, palvellakseen ja muistuttaakseen asiakkaita.

Tagit: Markkinointi, Myynti, sosiaalinen myynti

LinkedIn työkäyttöön ja Facebook siviilijuttuihin – vaiko sittenkin toisin päin?

17.05.2017

Nykyään jo takapajuisinkin paja alkaa ymmärtää, että sosiaalisella medialla voi olla bisnestä edistävä vaikutus. Edistyksellisimmät kannustavat jopa työntekijöitä jakamaan firman fiiliksiä omilta sometileiltään.

Tagit: Sosiaalinen media, Markkinointi, Myynti, Inbound marketing, Hubspot

Miten myynti vastaa, kun ostaja on valmis?

18.02.2016

Vanhan totuuden mukaan myyjä on vahvimmillaan, kun kauppaa ei ole pakko saada. Silloin vältetään pahin sudenkuoppa: väkisin tuputtaminen, väärällä hetkellä, hinta edellä. Luukuttajista ja kylmäsoittajista ei tykkää kukaan.

Vaan kuinka päästä tilanteeseen, jossa myyntiin voi suhtautua rennosti, itseensä luottaen? Resepti on yllättävän yksinkertainen.

Tagit: Sosiaalinen media, Myynti, sosiaalinen myynti

Isoveli, tarjoa samppanjaa!

13.11.2015

Olen hyvin sitoutunut osuuskauppani asiakas. Saan kaupalta säännöllisestitietoa ja tarjouksia, ennen paperilla postitse, nyt kätevästi kännykkään 

En ole koskaan käyttänyt noista etukupongeista ainuttakaan. 

Tagit: Verkkokauppa, Markkinointi, Myynti

Markkinointi on magneetti

09.09.2015

Myyjän unelma on valmiiksi vaikuttunut asiakas. Markkinoinnin ja viestinnän keskeinen tehtävä on löytää ja sitouttaa potentiaaliset asiakkaat vaikutuspiiriinsä, kunnes he ovat sopivan lämpimiä suorille ostokehoituksille tai myyjien yhteydenotolle.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Myynti

Kirjoittanut

Twitter