Munapäästä mielenkiintoiseksi – käynnistä sisältömarkkinointi parhailla käytännöillä, ja heitä ne sen jälkeen roskiin

26.04.2016

Jokainen Twitteriä käyttänyt tietää munapään: 

 

Kyseessä on tietysti Twitterin vakioprofiilikuva, joka edustaa uutta käyttäjää, kunnes tämä laittaa oman kuvansa tilalle. Munapää on melko varma merkki siitä, että ihmistä sen takana ei suuremmin kiinnosta Twitter.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Viestintä, Sosiaalinen media, Markkinointiautomaatio, tarinankerronta

Markkinointi on magneetti

09.09.2015

Myyjän unelma on valmiiksi vaikuttunut asiakas. Markkinoinnin ja viestinnän keskeinen tehtävä on löytää ja sitouttaa potentiaaliset asiakkaat vaikutuspiiriinsä, kunnes he ovat sopivan lämpimiä suorille ostokehoituksille tai myyjien yhteydenotolle.

Tagit: Sisältömarkkinointi, Markkinointiautomaatio, Myynti