Re:Publica: Valeuutisia ja faktantarkistusta

14.06.2017

Hanna-Maria Lifländer sukelsi internetin harmaalle alueelle Berliinin Re:Publica-tapahtumassa. Tänä vuonna keskustelevasta ja kriittisestäkin ilmapiiristä tunnettu tapahtuma oli omistettu yksilöille ja organisaatioille, jotka taistelevat lehdistönvapauden puolesta, valeuutisia ja kuplautumista vastaan.

Tagit: Viestintä, podcast, #netprofiletour, digitaalinen markkinointi, Digitalisaatio, #rp17

Mites on, oletko sinä uusi sometaiturimme?

20.01.2017

Olet kenties jo löytänyt henkisen työkotisi yhteisömanagerin duunista. Vai oletko muissa duuneissa harjaantunut Twitterin, Facebookin, Linkedinin ja muiden somepalvelujen tulokselliseen käyttöön?

Etsimme nyt kansainvälisesti palkittuun, kokeneeseen ja ketterään markkinointiviestintäammattilaisten mahtitiimiimme digitaalisesta markkinoinnista ja itsensä jatkuvasta kehittämisestä innostuvaa projektipäällikköä.

Ydintehtäviisi kuuluvat asiakkaidemme somekampanjoiden ja -promojen toteutus ja optimointi eri palveluissa, tulosten mittaaminen ja analysointi sekä yhteisömanagerointi.

Nopeasti kehittyvien someduunien lisäksi pääset jalostamaan osaamistasi markkinointiautomaation (Hubspot), mediaviestinnän sekä monipuolisen sisällöntuotannon projekteissa. Saat loistaa kirjoitus-, puhe- ja kuvaustaidoillasi sekä visuaalisella silmälläsi. 

Puhut ja kirjoitat sujuvasti siis somea, suomea ja englantia.

Asiakkaamme ovat edelläkävijöitä teknologian kehittäjinä ja hyödyntäjinä. Työsi rakastaa sinua. Jotta sinäkin rakastaisit työtäsi, teknologinen kehitys on intohimosi. Hengität kyberilmaa, digiä, teknologiaa ja robotiikkaa. Keskimmäinen nimesi on utelias. Asenteesi on can do, myös maanantaisin.

Inspiroiva työyhteisö ja aivonystyröitä haastavat työtehtävät kasvattavat joka päivä osaamispääomaasi. Näet työsi tulokset ja opit uutta myös virheistä, joita et pelkää mutta ehkäiset korkealla työmoraalilla ja kollegiaalisella yhteistyöllä. Osaamisellasi ja asenteellasi on suuri merkitys koko tiimillemme ja erityisesti asiakkaillemme, joille tuotamme poikkeuksellista lisäarvoa.

Maksamme palkkaa ja kaikki perusedut ovat selviö, mutta tulet huomaamaan niiden olevan vain hygieniatekijöitä. Se mitä tarjoamme noiden lisäksi on todellinen syy siihen, miksi olet meidän tiimissämme.

Mitä arvelet, tulisitkos tekemään ihmeitä kanssamme?

Kerro Juhalle perjantaihin 3.2. klo 16 mennessä miksi juuri sinä olet meidän uusi sometaituri, mitä osaamista tuot tiimiimme ja mihin tähtäät ammatillisesti. Juha vastaanottaa viestisi mieluiten mailiinsa [email protected].

Tagit: Sosiaalinen media, digitaalinen markkinointi, työ, duuni

Kirjoittanut

Twitter